Toiminta ja tapahtumat

Vuosi 2024

Suomen Kielipolku SLI ry:llä on perhekerhoja, jotka kokoontuvat eri kaupungeissa. Näet kaupunkikohtaiset tiedot sivun vasemmassa laidassa. Tule mukaan kokoontumisiinn. On myös vertaisiltoja, seuraa tapaamisten ajankohtia ja teemoja kohdasta "Vertaistuki". Kohdasta luennot, kannattaa olla kuulolla tulevista luonnoista, ja kuunnella entisiä luentoja.

LUENNOT
VERTAISTUKI

Luennot

Luentotilaisuudet pidetään verkossa, joita voi seurata paikkakunnasta riippumatta. Luennot ovat ilmaisia. Entisiä luentoja löytyy myös kuunneltavaksi kohdasta "Aikaisemmat luennot".

Tarkemmat tiedot

Kerhot

Voit istahtaa hetkeksi alas, juoda kupin kahvia ja jutella samassa elämäntilanteessa olevien muiden vanhempien kanssa, lasten leikkiessä hoitajien kanssa. Kerhoihimme ovat kaikki aiheesta kiinnostuneet tervetulleita.

Perhekerhot jatkavat toimintaa rajoitusten puitteissa seuraavilla paikkakunnilla: Tampere, Sastamala, Lahti, Jyväskylä, Seinäjoki, Vaasa, Oulu, Turku, Kokkola, Kajaani, Hyvinkää ja Lappeenranta.

Toivomme kerhoihin etäkäteen ilmoittautumista, jotta osaamme varautua eri tilanteisiin ja tiedottaa tarvittaessa.

Ilmoittautuminen tapahtuu kunkin kerho omalla sivulla, jonne pääset sivun vasemman reunan valikosta.

Halutessasi tukea toimintaamme

Tee lahjoitus täällä: