Muut

Muut yhteisöt ja yhdistykset:

• Vimmart yhdenvertaisen taiteen oppilaitos
    OmaPolku ry, Kehitysvammaisten Palvelusäätiö ja Setlementtiyhdistys Naapuri ry ovat käynnistäneet Tampereella oppilaitoksen erityisryhmien taideopetukseen. Oppilaitos antaa yleisen oppimäärän mukaista taiteen perusopetusta musiikissa, kuvataiteessa ja käsitöissä. Ryhmät on tarkoitettu kouluikäisille lapsille ja nuorille.

• Tampereen seudun autismiyhdistys TSAU! ry toivottaa kielipolun väkeä tervetulleeksi tapahtumiinsa. Lisätietoja toiminnasta TSAU!:n nettisivuilta https://www.tsau.net.

• Pirkanmaan Erilaiset Oppijat ry kokoontuu Pellervontuvalla, Pellervonkatu 9, Tampere joka kuukauden viimeinen torstai klo 18. Kokoontumiset ovat avoimia myös Pirkanmaan kielipolun jäsenille.
    Tiedustelut PEOn puheenjohtaja Miia Luhtalampi puh. 044 010 2062 tai peorytre(at)gmail.com.
    PEO päivystää Tampereella Sampolan kirjaston tietotorilla aina kuukauden ensimmäisenä maanantaina kello 18-20. Tutustu https://www.tampere.fi/kulttuuri-ja-vapaa-aika/kirjastot/aukiolot-ja-yhteystiedot/tietotorit/sampolantietotori.html

• Tampereen kehitysvammaisten tuki ry esittäytyy osoitteessa www.kvtukitampere.fi. Lisätietoja myös yhdistyksen toimistosta, Tampereelta, Onkiniemenkatu 3 D 33, puh. 03 214 0226.