Toiminta ja tapahtumat

25 17 18 19 20 21 22 23
26 24 25 26 27 28 29 30

Uusia tapahtumia

Syksylle on suunnitteilla 4 kerran luentosarja erilaisista terapioista ja kuntoutuksista Tampereella.

Syksyllä jatkuu myös perhekerho ja perheliikunta Tampereella.

Syksyksi on suunnitteilla kerhoja myös muualla.

Toteutuneet tapahtumat

Avoimet ovet

Tupaantuliaiset ja avoimet ovet, tule tapaaman meitä ja tutustumaan uusiin tiloihin maanantaina 29.04.2019 klo 14-18. Tarjolla on vappusimaa ja munkkeja. Samalla voimme keskustella lisää kehityksellisestä kielivaikeudesta ja yhdistyksestä.
Pellervonkatu 9, Tampere. Paikalla tulee varmaan myös hallituksen jäseniä.

RETKI HEUREKAAN

Yhdistys tekee retken Heurekaan 30.3.2019. Heurekassa on silloin Jättimäiset dinosaurukset näyttely sekä Aivot narikasta näyttely.

Halutessasi lisää tietoa näyttelyistä voit katsoa https://www.heureka.fi

Yhdistys maksaa osallistujille liput Heurekaan sekä yhden ruokailun. Ilmoittautumisessa on myös hyvä mainita allergioista niin saamme tiedon eteenpäin tilatessamme ruokailua.

Matka Heurekaan on omakustanteinen. Mukaan voi tulla myös omalla autolla tai muilta paikkakunnilta, mutta ostamme junaan ryhmälippuja Tampereelta. Sitovassa ilmoittautumisessa on hyvä mainita, haluatteko teidän perheellenne myös junalipun Tampere–Tikkurila–Tampere sekä ikä- ja alennustiedot lippuja varten. Junalipun maksu tapahtuu laskulla retken jälkeen.

Lähtö Tampereen rautatieasemalta klo 10.02 IC 20 junalla (Tikkurila 11.20) ja paluu klo 16.19 IC 147 junalla (Tre 17:52).