Toiminta ja tapahtumat

16 15 16 17 18 19 20 21
17 22 23 24 25 26 27 28

RETKI HEUREKAAN

Yhdistys tekee retken Heurekaan 30.3.2019. Heurekassa on silloin Jättimäiset dinosaurukset näyttely sekä Aivot narikasta näyttely.

Halutessasi lisää tietoa näyttelyistä voit katsoa https://www.heureka.fi

Yhdistys maksaa osallistujille liput Heurekaan sekä yhden ruokailun. Ilmoittautumisessa on myös hyvä mainita allergioista niin saamme tiedon eteenpäin tilatessamme ruokailua.

Matka Heurekaan on omakustanteinen. Mukaan voi tulla myös omalla autolla tai muilta paikkakunnilta, mutta ostamme junaan ryhmälippuja Tampereelta. Sitovassa ilmoittautumisessa on hyvä mainita, haluatteko teidän perheellenne myös junalipun Tampere–Tikkurila–Tampere sekä ikä- ja alennustiedot lippuja varten. Junalipun maksu tapahtuu laskulla retken jälkeen.

Lähtö Tampereen rautatieasemalta klo 10.02 IC 20 junalla (Tikkurila 11.20) ja paluu klo 16.19 IC 147 junalla (Tre 17:52).

Tapaamme ennen junan lähtöä Tampereen rautatieasemalla, jossa jokainen saa junaliput.

Omalla autolla tulijat tapaamme sitten Heurekan aulassa noin 11.30, jossa kaikki saavat näyttelyihin liput sekä sovimme ruokailusta.

Tarkemmat tiedot ilmoittautuneille ennen retkeä.

Ilmoittautumiset: hannele.selin1(at)gmail.com retkeä koskevia tiedusteluja puh. 045  260 2141. Viimeistään 27.3.

Lounas, Burgeribrunssi

Valikoimaa on sekä pienille että isoille burgerin ystäville, kasvisruokailijoita unohtamatta. Burgerit ovat saatavana myös gluteiinittomina!

Vaihtuva valikoima lämpimäisiä hampurilaissämpylöitä
ja niiden väliin sopivia täytteitä, kuten mm.

jauhelihapihvejä,
kasvispihvejä,

kanapihvejä,
nyhtöpossua,
nyhtökanaa,
juustoa,
kananmunaa
 ja
kasviksia.

Ruokaisaa keittoa,
vastapaistettu leipävalikoima,
useita salaatteja eri muodoissaan,
kasviksia ja hedelmiä,
smoothieta,
jyviä,
muroja,
siemeniä,
hilloja
ja
pähkinöitä

Kahvia, teetä ja vaihtuvia jälkiruokaherkkuja.