Liikunta

Tampereen Perheliikunta

Koko perheen yhteisiä liikuntahetkiä on tarjolla sunnuntaisin Lielahden koululla (Lielahdenkatu 15, Tampere). klo 14.30-15.15. Paikka vaihdettu Lielahteen!

Syksyn ajat sunnuntaisin 8.9., 15.9., 22.9., 29.9., 6.10., 13.10., 27.10., 3.11., 10.11., 17.11., 24.11. ja 1.12.

Perheliikunta on suunnattu perheille, joissa on 3–8-vuotias lapsi, jolla on kielenkehityksen pulmia. Tavoitteena on lapsen motoristen taitojen tukeminen sekä positiivisten liikuntakokemusten tuottaminen taitotasosta riippumatta. Myös sisarukset voivat osallistua. Lapsilla tulee olla vähintään yksi oma huoltaja mukana. Vastuu omien lasten turvallisesta liikkumisesta on huoltajalla, yhdistys ei ole vakuuttanut osallistujia tapaturma- tai muulla vakuutuksella.

Perheliikunnasta peritään kausimaksu, joka on 50 euroa/perhe syksyllä 2019. Maksu maksetaan paikan päällä ohjaajalle. Mukaan vesipullo sekä liikkumiseen soveltuvat vaatteet. Paljaat jalat tai sisätossut.

Lisätietoja perheliikunnasta antaa ja ilmoittautumisia vastaanottaa ohjaaja Johanna Jankkari,  johanna.jankkari@gmail.com, puh. 044 070 3660.

Tampereen kaupungin erityisliikuntaryhmät

Tietoa ryhmistä löytyy osoitteesta